Veelgestelde vragen
Verzending & levering
Heb jij je bestelling op werkdagen voor 21:00 geplaatst? Dan zorgen wij ervoor dat je bestelling de volgende dag geleverd wordt. Bestellingen die op werkdagen na 21:00 geplaatst worden hebben één werkdag langere levertijd.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een orderbevestiging met daarbij een track & trace voor je bestelling.
Heb je het vermoeden dat er iets mis gaat met je bestelling? Stuur ons dan een mail naar info@burnic.nl. Daar helpen we je graag verder.
Mocht het voorkomen dat je van ons een beschadigd of defect product ontvangt, dan is het belangrijk dat je per e-mail contact met ons opneemt via info@burnic.nl
Zorg ervoor dat je bij de aanvraag voor een retournering van een defect of beschadigd product foto's, een uitleg van het probleem en het ordernummer naar ons opstuurt.
Mijn bestelling
Indien het product op voorraad is en je hebt de bestelling geplaatst op werkdagen voor 21:00 uur, dan word je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Wanneer het product niet op voorraad is, dan zie je de levertijden staan bij het product.
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, dan kunnen wij deze niet meer aanpassen. Mocht jij je bestelling willen annuleren en de bestelling is nog niet verstuurd, dan kunnen wij dit voor je in orde maken. Hiervoor kun je contact opnemen met info@burnic.nl
Retourneren
Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Dan kun je je bestelling gemakkelijk retourneren door contact op te nemen via info@burnic.nl. Onze serviceteam zal je dan helpen met jouw retourzending.
Wij hanteren een bedenktijd van 30 dagen nadat je je bestelling van ons hebt ontvangen. Na 30 dagen kom je dus niet meer in aanmerking voor een terugbetaling van jouw retourzending.
Burnic zal enkel voor retourzendingen van beschadigde of defecte producten de verzendkosten op zich nemen.
Voor alle andere retourzendingen van ongebruikte producten, is de klant verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten van de retournering.
Producten die na gebruik worden geretourneerd worden door Burnic niet geaccepteerd. Het product dient ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking te worden geretourneerd.
Wij doen ons best jouw aankoopprijs zo snel mogelijk aan je terug te boeken. Binnen 5 dagen na afgifte van je retour, ontvang je het aankoopbedrag terug via de betaalmethode die je gebruikt hebt. Indien artikelen niet in ongebruikte en originele staat zijn, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. Heb je een cadeaucard gebruikt? Dan ontvang je een nieuwe digitale cadeaucard per e-mail.
Betaling
De volgende betaalmethoden worden geaccepteerd op onze website:
- Apple Pay
- Google Pay
- iDeal
- Maestro
- Mastercard
- Shopify Pay
- Unionpay
- Visa
Binnenkort kan je óók bij Burnic achteraf betalen. Tot die tijd, dienen de betalingen direct voltooid te worden.
Ga simpelweg naar de "afrekenen", en op de eerste pagina zal er een vakje voor je zijn om de kortingscode in te voeren - zorg ervoor dat je op 'Toepassen' klikt! Dit wordt aangeboden vóór de betaalpagina, zodat je volledig op de hoogte bent van hoeveel er te besparen valt.
Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?
Ons service team staat klaar om je te helpen.